Buchtič blog - nejen o češtinách ...

Přeskočit navigaci | Přejít na mobilní verzi webu
 

Překlad pro TuneUp nebude (update)

8. května 2009, 9:16 | Rubrika: Češtiny | Počet komentářů: 101

Pro příznivce tohoto oblíbeného optimalizačního balíku mám špatnou zprávu. Lokalizace aktuální verze a pravděpodobně také dalších, již nebude. Není to z důvodu nedostatku času nebo nechuti překládat, ale z důvodu přístupu firmy TuneUp. Jak jsem již zmínil, v aktuální buildu zavedli jazykové balíčky. Takže jsem si říkal, výborě, usnadní to práci.


Jenže to by museli mít alespoň nějaký zájem na dalších lokalizacích a museli by mi poslat zdrojový anglický jazykový balíček. Na každý můj email, ve kterém jsem jim psal, jakou dělají chybu, protože u nás je TuneUp díky mojí lokalizaci oblíbený, že tímto krokem přijdou o zákazníky apod., jsem dostal vždy následující odpovědi:

thank you for your inquiry. We thank you for your interest but we are not in need for translators at this time. Thank you.
thank you for your inquiry. Sorry, we will not be able to send you the recommended materials.

Možná někoho napadne, proč tedy místo jazykové balíčku nevytvořím překlad jako dosud, tj. úpravou textů ve zdrojových souborech programu. To jsem měl připraveno jako záložní řešení, protože na základě dřívější komunikace v minulosti, jsem nečekal úspěch. Jenže jaké bylo překvapení, když jsem při pohledu na zdrojové texty zjistil, že jsou v němčině. Takže zdrojové texty v exe souborech jsou německy a při spuštění se načte potřebný jazykový balíček. Překladat v podstatě celý program znovu (zjistit co ta německá věta znamená a dosadit k ní český překlad) opravdu nehodlám a tak buď si budete muset vystačit s anglickou verzí programu nebo se poohlédnout po konkurenci. Dokud se soudruzi v NDR nevzpamatují, tak lokalizace nebude.

Update

Jeden aktivní uživatel a překladatel programů mě zaslal návod, jak dekompilovat jazykový balíček, který je součástí instalace programu (nenapadlo mě, že lze .mo zpětně dekompilovat na .po). Nyní už mám přístup ke zdrojovým textům a mohu se vrhnout do překladu. Dopředu oznamuji, že to nebude hned, protože se jedná o přepsání cca 8000 řetězců, takže trpělivost. Překlad očekávejte nejdříve v polovině prázdnin.

Související články

Líbil se Vám článek? Doporučte jej přátelům

  • pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře

Komentáře k tomuto článku jsou uzavřeny.

stepi15
[1] 08.05.2009, 11:52:15 | e-mail X
A proc nepouzit pro preklad z nemciny do CZ prekladac a pak jen gramaticky usporad vetu v cestine ?
 
Buchtič
[2] 08.05.2009, 12:19:50 | e-mail | www X
avatar
[1] Vždyt to jsem v článku zmínil. Že se fakt nehodlám ještě zabývat překladem německého textu.
 
stepi15
[3] 08.05.2009, 14:22:16 | e-mail X
tak predtim seto muselo prekladat z angloctiny do cz a ted z nemciny do cz neni to stejne akorat vstupni jazyk je jiny ale vysledek bude stejny
 
Buchtič
[4] 08.05.2009, 16:29:37 | e-mail | www X
avatar
[3] Rozdíl je v tom, že předtím jsem to přeložil kdysi dávno poprvé a poté už jen vložil stejné texty a dopřeložil nové texty. Pokud bych se do překladu pustil tak by to by na hodně dlouho a do té se může stát, že vydají další verzi, která bude prozměnu španělsky.
 
als
[5] 09.05.2009, 12:50:52 X
takze mazu a davam starou verzi kde je cestina dik aspon vim ze verzi 2010 uz nekupuji
 
Leo
[6] 09.05.2009, 13:22:44 | e-mail X
Co takhle sem hodit nejakej vzor mailu, kde by bylo neco v tom smyslu, že chceme překlad a aby ti to poslaly. Každej kdo by chtel tak by to poslal a třeby by změnily názor.
 
Leopold
[7] 11.05.2009, 13:47:46 | e-mail X
Dobrý den,je alespoň malá naděje že čeština do TuneUp bude?Nebo máme program odinstalovat a zvolit jiný s češtinou.Jsem ochoten na češtinu do TuneUp přispět finančně.
Děkuji za odpověď Leopold
 
Jirka
[8] 11.05.2009, 14:36:52 | e-mail X
Nechal jsem automaticky nainstalovat novou verzi a teď zjišťuji, že čeština nebude! Přikláním se ke komentáři č. 6 - Leo, jinak novou verzi již nekupuji.
 
Ivan
[9] 11.05.2009, 17:36:06 | e-mail X
zasypeme firmu TuneUp mejlíky ... souhlas, také se přikláním ke komentáři 6. Když se to nepovede další vezi kupovat rozhodně nebudu, správný překlad je nutný z důvodu jemných niancí češtiny a zásahu vlastního programu do struktury dat
 
konik
[10] 12.05.2009, 14:24:01 X
Tak jsem jim take poslal mail a trosku jsem pritlacil na pilu! :-D Uvidime, jaka bude reakce!
Mne osobne anglictina nevadi, ale mit program v materstine je pohodlnejsi! :-;
 
leo
[11] 12.05.2009, 19:14:19 X
zbytecna prace stemi emaily ...protoze par pritloublich lidicek Z cech je nezajima oproti nekolika milionu nemeckych a anglickych lidi to je pro ne vetsi zisk
 
Benny Hill
[12] 13.05.2009, 14:42:52 | e-mail X
Souhlasím v podstatě se všemi komentáři v této diskuzi. Jen to prostě nechápu. Martine, píšeš že to není problém času, ale jen naštvaností na ně, že ti nejsou ochotní vyjít vstříct. OK, tak na ně kašleme a budeme to dělat dál po svém. Pošli mi na můj email číslo svého konta a já ti pro začátek pošlu 2000,-Kč jako sponzorský dar. Myslím, že pak by jsi mohl na té češtině začít pracovat. Vím, že to budeš muset dělat od začátku, ale spousta lidí je na tobě zavislých. Včetně mě, jelikož neumím ani slovo anglicky. Je to sice napováženou, ale v době mých studií jsem neměl šanci studovat cizí jazyk. A myslím si, že když svojí češtinu zpoplatníš, třeba jen za 20,-Kč, což v této době by měl zaplatit každý, kdo si váží tvé práce, tak pak budou obě strany spokojeny.... Děkuji Martine za reakci na můj vzkaz. Hynek
 
konik
[13] 13.05.2009, 20:22:34 X
Tak mam zpravu od vyrobce: jazykovy balicek neuvolni, protoze pracuji na ceske verzi produktu. Bohuzel nemohou sdelit datum vydani. Takze trpelivost hosi, trpelivost!!!
 
Vladimír
[14] 13.05.2009, 23:15:47 | e-mail X
Jsem rovněž za zpoplatnění češtiny, bez ní je program pro svojí podrobnost nanic. Rovněž musím odinstalovat verzi 8.0.3100 a nainstalovat předchozí s češtinou. Pokud se stav nezlepší, tak program již nebudu kupovat, což by byla škoda.
 
Vladimír
[15] 13.05.2009, 23:25:55 | e-mail X
Ke komentáři 14, opravuji chybně napsaný můj mail.
 
Pavel
[16] 14.05.2009, 00:22:45 X
jistě ,že i my starší se s tou 50 kč přidáme .Zatím díky až bude konto TaneUp tak se přidám,dobrou noc
 
tomas
[17] 14.05.2009, 12:23:43 | e-mail X
Souhlasim z tim ze tvurci programu nevi o cem vse je.Bohuzel doba je zla proto tyhle problemy .POkud se bude zrizovat konto na podporu cestiny Tune up nove verze bez problemu poslu tez nejakou korunu jede jen o to urcit castku a je vse vyrizeno .Tune up pouzivam jiz od VERZE 2004 ale bez cestiny je na nic .Pokud tohle bude pokracovat a budou stele predelavet zdrojovy kody tak uz si dalsi verzy taky nekoupim na Co.Kdyz nebude cesky .Vsechno je dens o penzich pani tvurci a programatori by si meli uvedomit ze lokalizace do CZ jazyka by mela byt samozrejmosti vzhledem k tomu ze Ceska republika je v EU ,o to vice z duvodu toho ze program pochazi z Nemecka.
A na konec jeste jednu poznamku pro autora Cestiny pokud se oprvdu rozhodnes delat cestinu dej to sem napis cislo konta neni problem
Zdravi tomas
 
konik
[18] 14.05.2009, 19:06:02 X
Porad nejak nechapu ty prosby o cestinu? Vzdyt jsem tu psal, ze se chysta cz verze. Otazkou je, jak dlouho by autorovi trvalo prelozit slovo od slova z nemciny, kdyz ten jazyk neovlada, jak uvedl. Pocitam, ze casu asi nebude mit nazbyt!! Mozna by pomohlo, kdyby se ozval nekdo, kdo nemcinu zvlada a texty prelozil! Potom by se akorat v kooperaci s autorem vyladily spravne nazvy!
 
tomas
[19] 15.05.2009, 19:56:30 | e-mail X
Pokud novou verzi udělají s češtinou, pak OK. Pokud ne, pak jsem ochotnej taky dát za češtinu ne 20 ani 50, ale do 500...
Němčinu trocu ovládám, ale je to bída, prakticky spíš bych musel vyjít ze srovnání textů ve starší český a aj verzi.,,
 
michal zobec
[20] 21.05.2009, 15:44:27 | e-mail | www X
avatar
ahoj, Buchtičovi bych přál takový lidi kteří jsou ochotni zaplatit za překlad. otázkou je jestli chcete jen sponzorovat překlad, který pak bude zadarmo volně dostupný či bude pouze pro sponzory?

v druhém případě pak může Buchtič očekávat spoustu sprostých příspěvků na svých diskuzích.

osobně jsem jen zavedl povinnost registrace abych věděl kolik je vůbec zájemců o moje překlady a divili byste se co všechno mi bylo adresováno jen za pouhou nucenou registraci na mém webu.
 
Torgi
[21] 24.05.2009, 16:56:54 | e-mail X
Já osobně klidně jsem ochotny přispět i když by to potom bylo na internetu zadarmo, ale jestli je pravda že v Tune Up chystají češtinu tak bych vyčkal. No uvidíme.
 
Tomas
[22] 26.05.2009, 22:42:14 | e-mail X
to [20] klidně přispěju aj s tim, že by to pro všecky zdarma:-)

je to fakt, lidi jakse jim něco nelíbí, nebo maj zrovna chuť někomu vynadat nebo někde si otevřít hubu nebo někoho sjet, tak anonymita internetu je prostě v tomdletom jak dělaná:(
 
Mike
[23] 27.05.2009, 15:16:26 | e-mail X
Zdravím a ¨pokud mohu přispět se svou troškou do mlýna, přihlašuji se dobrovolně k provedení překladu z němčiny. Nejsem možná expert, ale protože jsem dlouhodobě v pracovní neschopnosti a nějakou tu zkušenost s překládáním mám, rád pomohu. Je zapotřebí se se mnou ale domluvit po Skype(dragon_falco) nebo ICQ(123951150). Potřebuji na to stručný pokyn a onen "zdrojový kód". Přeložím, pro zpracovatele klidně i zvýrazním přeložené části. Tak do toho, nebo počkáme, až Čechům někdo zase něco udrobí?!....A peníze nechci. Bral bych sice třeba program zdarma, ale to se od pánů z Evropy nedočkám. Pro vás lidi ale tím i pro sebe > z radosti. Ahoj.
 
Phenixx
[24] 31.05.2009, 21:27:33 | e-mail X
Musím uznat že se vyřádily v němčine tak 1/2 textu je na jinem míste než v předchozich verzích a do toho ještě pár textů navíc.
 
Buchtič
[25] 31.05.2009, 21:31:19 | e-mail | www X
avatar
[24] Jo kdyby byly texty na stejném místě, tak není problém, ale to bylo v každý verzi, že texty prostě musely bejt přeházený :/
 
Okoun
[26] 01.06.2009, 07:16:14 X
Po dobu ,než se podaří dát dohromady češtinu,můžete si stáhnout verzi v polštině, není to sice ono, ale při troše dobré vůle je to furt lepší ,než ostatní jazyky.
adresa:
http://www.tuneup.pl...p-utilities/
 
lookynator
[27] 11.06.2009, 00:10:31 | e-mail | www X
avatar
Tak to je ovšem nemilé, že čeština není. I když já osobně jsem na TuneUp už zanevřel. Nějak mi nesedí, je těžkopádný a hlavně mám pocit, že až moc šťourá do útrob windows.
 
re:lookynator
[28] 18.06.2009, 16:49:54 X
to jsi zjistil po 6 letech existence programu ? to je brzy
 
Jirka
[29] 01.07.2009, 19:55:27 X
No, já jsem tuneupa 2009 smazal ne proto, že by mi tolik chyběla čeština, ale proto, že působil podivné potíže mému pc. Pěkně zpátly k verzi 2008 - ta nijak neškodila.
Kupodivu asi hlavním škůdcem byly moduly pro úpravu startovacích obrazovek.
 
Anonymous
[30] 10.07.2009, 20:45:58 X
To Buchtič: Tak to je super zpráva, přeju hodně zdaru a štěstí do překladu...
 
Jerzi
[31] 11.07.2009, 20:57:59 | e-mail X
Super. Takže zase budu vědět co dělám, :-)) Díky díky díky.
 
Anonymous
[32] 22.07.2009, 10:54:12 X
Čau buchtiči...tak jak to zatím jde? Z kolikati procent jsi zhruba hotov? :-)
 
[33] 24.07.2009, 21:22:21 | e-mail X
bude překlad i na tu novou verzi??8.0.3300
 
jasper
[34] 24.07.2009, 21:41:27 | e-mail X
Zdravim
Rad by som vedel ci uz je cestina na najnovsi update TuneUp Utilities....myslim ze je to verzia 8.0.3100
Dakujem
 
jasper
[35] 24.07.2009, 21:45:16 | e-mail X
pardon verzia 8.0.3300
 
krtek
[36] 27.07.2009, 08:41:15 X
Určitě bude čeština i na nové verze, update (rozdílové) verze češtiny nebude problém udělat, moc změn tam nebude, nejtěžší je udělat tu první, což psal Buchtič, že mu bude trvat asi měsíc.
 
Buchtič
[37] 27.07.2009, 09:33:36 | e-mail | www X
avatar
Překlad do nové verze samozřejmě bude.
Aktuální stav cca 25%
 
Gisbern
[38] 04.08.2009, 13:50:09 X
Ahoj, jak to vypadá s překladem ?
 
Buchtič
[39] 04.08.2009, 14:15:54 | e-mail | www X
avatar
[40] cca 30%. Vydání bude trochu později. Primární záležitostí není lokalizace, to je jen jako koníček, ze které nejsou peníze a ty musím získat jinak.
 
numi
[40] 06.08.2009, 15:37:50 | e-mail X
To nevadí, že to bude chvíli trvat. Hlavně, že to bude.Už jsem ztrácel naději. Takže díky.
 
Alžběta
[41] 10.08.2009, 17:22:28 | e-mail X
Instalace Tune Up.
V návodu na instalaci češtiny je poznámka,jak se
zachovat při problémech s počeštěním.
Já používám řešení které bez problémů běží v češtině i na disku C.
Nainstalovat trial, instalovat češtinu a teprve pak
vložit lic.číslo.
Fungovalo na XP a funguje i na Wista Ulti.
 
Jendaweisser
[42] 13.08.2009, 13:56:09 | e-mail X
Tvoji zajímavou stránku sleduji už hodně dlouho. Hlavně blog - kvůli Tune UP.
Nevím, jak Tě podpořil takzvaný "kula", možná jo, možná ne. To, co napsal je hulvátství nejvyššího kalibru!!
Vím, že jsi mladý, že máš po maturitě - a hlavně se objevují nové životní problémy s tím spojené.
Času už není nazbyt, i když Tě to baví.
Takže takové KRÁVOVINY nečti, řiď se vlastní intuicí - v čem je priorita!!!
Když to bude, tak to bude. Když ne, svět nezanikne. Tvé priority jsou důležitější!!!
Sleduju Tě asi 2 roky a klobouk smekám...
Jenda
 
Carls
[43] 15.08.2009, 09:06:57 X
Chtěl bych ti poděkovat za tvé skvělé překlady programů TuneUp prostě verze 2009 až bude tak bude
Pokud by jsi potřeboval testera tak se hlásím

Pokud někdo plácá a uráží tě je to dement
nenech se tím odradit vím co to znamená být po maturitě sehnat práci a udržet si ji. Svého času tot byla moje dcerka a v dnešní době to není vůbec jednoduché
Držím palce ať se daří
 
Pavlík
[44] 18.08.2009, 11:55:44 X
Ahoj, tak uběhlo několik dní, chci se jen zeptat, jak jsi pokročil s překladem TU ? Díky
 
Tomáš
[45] 22.08.2009, 16:00:15 | e-mail X
já mám takový dojem, že Buchtič se tu už dlouho neobjevil. A pokud to je nějaký složitý nebo divný tak to, buchtiči, ani nedělej, škoda se s tim nervovat, počkej si, jak bude vypadat verze 2010 a když ani to ne, tak bohužel:) asik přejdem na jinej SW:-)
 
[46] 23.08.2009, 09:20:36 X
Já pevně věřím,že to dopadne
 
Leo
[47] 24.08.2009, 17:35:56 | e-mail X
Přimlouvám se za češtinu TU.Nechce se mi kupovat jiný SW.Přispěju alespoň 200.-kč.
Bylo by vhodné,aby jste všichni kdo čeká na češtinu přispěli alespoň 50.-kč.
Leo
 
aldik
[48] 30.08.2009, 01:01:15 X
jak to vypadá s češtinou? ..ted sem po delší době nainstaloval TuneUp(stáhnuto ze stahuj.cz), nainstalovat češtinu.. fungovala i bez restartu.. zkontroluju nové verze.. ok update nainstalováno a čeština v p* čudu :/ .. takted nevím ejslti mám čekat nebo tune up po 1dny zase vyhodit :)
 
Honza
[49] 01.09.2009, 21:56:35 | e-mail X
Zdravím Buchtiči,jsem jeden z těch co neumí cizí řeči.Jsem závislej na překladu.Ale to neznamená že tě musí všichni nutit dělat co chceš nebo nechceš.Nakonec to stejně budeš muset rozhodnout vše sám.Podle mě př.firma která prodává TU by měla za češtinu připlácet tobě,proto, že s češtinou se to lépe prodává.Nedávej jim ji a my si rádi připlatíme přímo tobě jako podporu nebo dar.Jen se nenech ničím ovlivňovat.Rozhodovat se budeš muset v mnohem složitějších věcech . JA VÍM ŽE JE TO TĚŽKÉ. JE MĚ 62 LET . Čau honza
 
Leo
[50] 03.09.2009, 14:35:42 | e-mail X
Buchtiči smiluj se nad námi co neumíme anglicky a udělej češtinu na TU.
Díky Leo
 
Buchtič
[51] 03.09.2009, 17:47:31 | e-mail | www X
avatar
Aktuální stav cca 45 % . Nyní se tomu začnu věnovat více, takže koncem Září, nejpozději v průběhu Října.
Všem co dosud přispěli díky a těm co chtějí a dosud nepřišli na to jak, tak možnosti zde: http://preklady.buchtic.net...e.php
 
Bobi
[52] 20.09.2009, 00:45:30 | e-mail X
No jo, kam poslat peníze to by ti šlo, co ,ale dělat 4 měsíce češtinu na starý program to je dost velká síla, nemyslíš mladej...
 
€uro
[53] 20.09.2009, 13:28:34 X
Bobi - naprosty souhlas!
 
Žozé
[54] 21.09.2009, 10:21:02 | www X
avatar
Bobi, €uro - jsme všichni moc rádi,že také děláte na češtině pro tento program a již jí máte dááávno,ale opravdu velice dávno hotovou.Podělte se....
 
Leo
[55] 21.09.2009, 15:54:31 | e-mail X
Žozé-naprostý souhlas.Co maji chlapci za problém,že by závist?
 
Cibulka,pědnosta ČD Praha hl.n .
[56] 21.09.2009, 16:18:44 X
Tedy Buchtiči,já Tě mít v týmu u ČD,neplatil bych tě ani hodinu.Nepřekládáš nějak moc dlouho?My z ČD jsme ti poslali na Tvůj účet 20 000 Kč,je to málo? Zamysli se nad sebou hochu.Promiň za tykání,ale jsi stejně starý jako můj kluk.Cibulka přednosta stanice.
 
tomaš
[57] 21.09.2009, 16:57:16 X
Poradil by mi někdo s tím že se mi automaticky nespouští tuneup at zadam jakykoli čas a den,děkuji za odpověd a radu už nevím
 
Buchtič
[58] 21.09.2009, 17:46:49 | e-mail | www X
avatar
[56] Ty Cibulko nemel kecy. Neposlal si mi ani korunu. Spíše vy kluci z ČD byste nad sebou měli zamyslet. Jezděj 100letý hikary, nefunkční osvětlení ve stanicích, čímž porušujete vyhlášku ministerstva dopravy č. 173/1995 Sb. konkrétně § 72 odst. 2. Což souvisí s nehodou v ŽST Brandýs nad Orlicí, která se stala 26. 12.
2006. Při této nehodě byla usmrcena jedna osoba, která vstoupila do trati projíždějícímu vlaku.

Umíš si představit znovu přeložit 8000řetězců, tj. více jak 1000stránek ve Wordu? Pak pomlč. Snažím, ale textů je fakt moc a nejde to tak rychle jak jsem očekával.
 
Tomáš
[59] 22.09.2009, 12:48:17 | e-mail X
všem pitomcům radím trochu slušnsoti... A trpělivosti. Buchtič toho má na starosti víc, než jen nějaký podělaný TuneUp... Se podívejte, co všecko přeložil! A dál taky měl nárok na nějaký prázdniny ne? Vy nejezdíte v létě na dovolenou nebo si neuřžívátě někde u vody? Tio má právě kvůli vám hrubiánům nevychvoancům a vypatl*ncům sedět Buchtič 24 hodin denně u PC? Taky určitě ještě někde maká, když Vaše příspěvky ho jako mladýho člověka asi moc neuživí. A ještě mu určitě už začíná zase škola, na to myslete taky!

Buchtiči, já se bojim jednoho, že to docěláš, oddechneš si, utřeš pot z čela a bude tu nová verze, kde to pro změnu celý ten základ převedou do japonštiny:( a nebo, což by mě osobně nas*alo víc - uznaj omyl a udělaj to zase zpátky v angličtině. a nebo si to dokonce do několika jazyků okolo převedou sami:(
 
pepikw
[60] 22.09.2009, 19:30:37 | e-mail X
Moc děkuji Buchtiči za výdrž s překladem.
 
alena
[61] 22.09.2009, 22:36:00 | e-mail X
Ahoj,jsi frajer,že to překládáš a jsem taky zastáncem toho,až to bude,tak to bude.Když si s TU v angličtině,nebo starší verzi poradili dosud,tak ať u ní zůstanou než si s tím vyhraješ.Stačilo jim to a ať stačí dál a komu se to nelíbí ať... Já budu skromná,chtěla bych TU,čeština by byla dobrá a stačí mi starší verze,jen bych chtěla poprosit o klíč k ní a pošlete mi to PROSÍÍÍM na mailika.Mooooc děkuji a přeji hodně úspěchů s překladem
 
Jirka
[62] 25.09.2009, 16:20:07 | e-mail X
Před chvílí mi přišla nabídka upgrade na verzi 2010, nezkoušel někdo, zda již neobsahuje češtinu? E-shop, kde se dá koupit, česky je, ale bohužel obchodní podmínky jsou pouze anglicky, takže si je nepřečtu. Cena je něco přes 400,- Kč, ale jaké jsou další poplatky, nevím.
 
Vilda
[63] 26.09.2009, 19:58:39 X
Ahoj Buchtiči
Mám takovou hypotézu, že otálíš s překladem, protože má na trh přijít nová verze TuneUp 2010 a tvůj překlad bude již v instalaci programu. :):)

Jinak ti děkuji za všechny tvé super překlady.
Hezký večer Vilda.
 
Tomáš
[64] 28.09.2009, 21:12:41 | e-mail X
no já bych se tomu nedivil, že by muto naschvál duělali a necfhci opak vidět, jak za ty probdělý dny bude naštvanej:(
 
YY
[65] 29.09.2009, 14:24:40 X
Nac preklad CCleaner, kdyz ten SW CZ ma? Proc se vybijes?
 
Cechoslovak
[66] 01.10.2009, 18:48:22 X
Ahoj, podla posledneho cisla CHIP, najlepsi tuningovy nastroj je Ashampoo WinOptimizer (v.6) a TuneUp je az na tretom mieste. Vykaslite sa na tento program, Ashampoo ma aj slovencinu a nasi bratia (cesi) ju dobre poznaju, takze...
 
Tomáš
[67] 02.10.2009, 12:46:56 | e-mail X
zatím ke všemu co má značku ashampoo nemám dobrou zkušensot a mám k tomu velmi malou důvěru, snad se to změní..:-)
a kdo je druhý?
tuneUp je ale komplexní mbalík, to je ten vtip:-)
 
Sabina
[68] 03.10.2009, 14:42:46 | e-mail X
Tak takto bez toho odkazu na stiahnutie, dostupná je verzia 2010,ale iba beta verzia 2 a je v nemčine. Screen : http://i34.tinypic.com...jaap2p.jpg
 
Cechoslovak
[69] 03.10.2009, 15:10:19 X
02.10.2009, 12:46:56
[67] Tomáš
...druhý je SystemUp Tuning 2009
 
Tomáš
[70] 03.10.2009, 19:52:37 | e-mail X
[68] když to tak vidim tak vidim že tam azse budou hromady novejch textů:(
 
Charlie
[71] 06.10.2009, 22:48:37 | e-mail X
Dobrý den Buchtiči,
pokud mohu nějakpomoci s překladem,tak bych se rád připojil,bylo by to možné?
 
Maxipes
[72] 08.10.2009, 15:06:35 X
tune up 2010 beta se dá stáhnout na

leechermods(tečka)blogspot(tečka)com/2009/09/tuneup-utilities-2010-beta-3(tečka)html
 
Cechoslovak
[73] 08.10.2009, 15:34:55 X
 
Leo
[74] 08.10.2009, 18:31:12 | e-mail X
Dobrý den Buchtiči,je ještě nějaká šance na češtinu
TuneUp?
 
Sabina
[75] 09.10.2009, 11:00:01 | e-mail X
To Chechoslovak : Na tej istej stránke už je aj TuneUp je už aj Verzia Beta 4 http://leechermods.blogspot.com...l
 
Cechoslovak
[76] 11.10.2009, 12:29:12 X
Pre-order site TuneUp Utilities 2010 Final Version end of October at discount price 60% off for 19,95 USD only - 3 PC's
 
maxipes
[77] 12.10.2009, 13:50:45 X
TuneUp 2010 podporuje rychlé a jednoduché Optimalizace PC Windows XP,Vista a úplnou podporu Windows 7. Nová verze TuneUp Utilities k dispozici koncem října.
Výrobce softwaru má integrovanou řadu nových funkcí, včetně úplného Windows 7
což údržbu PC výhodnější jak pro nováčky
tak pro profesionální uživatele počítačů.
Základní fakta
TuneUp Utilities 2010 obsahuje nový režim Turbo pro zvýšení výkonu
To umožňuje spotřebitelům, aby vypínali velký počet zbytečných
procesů na pozadí jediným kliknutím.
• The Live Optimization function pomáhá zlepšovat
spouštění programů 'a doba odezvy, i když počítače mají velký počet spuštěných aplikací současně.
TuneUp Utilities 2010 také poskytuje uživatelům Optimalizace stručnou zprávu, která popisuje údržbu systému Windows prováděných a problémy, které byla opraveny.
TuneUp byl přepracován Start Center, jednou softwarového programu byla otevřena, tato funkce zobrazuje uživatelům jasně a stručně rozložení optimalizace procesů, které jsou nezbytné pro jejich individuální systém.
Novinkou na tuto verzi TuneUp Utilities 2010 je miniaplikace pro Windows Vista a 7, který zobrazuje PC zdraví na plochu a umožňuje přímý přístup k optimalizaci funkce.
TuneUp Utilities 2010 bude k dispozici za $ 49.95. Uživatelé předchozích verzí softwaru
mohou upgradovat na nejnovější jeden za sníženou cenu $ 29.95.
 
Cechoslovak
[78] 13.10.2009, 22:18:26 X
 
Cechoslovak
[79] 17.10.2009, 19:03:25 X
 
Cechoslovak
[80] 20.10.2009, 15:50:18 X
 
Petr
[81] 21.10.2009, 03:34:13 X
Taky jsem si obstaral tento program a hledam cestinu. Narazil jsem na tento blog a ted nevim jestli bude nebo nebude???
 
maxipes
[82] 24.10.2009, 22:02:41 X
TU 2010 už za týden:)

TuneUp Utilities 2010 bude mít podporu pro Windows XP, Vista a Windows 7 a spustí s 32 a 64 bitové verzí. Nová verze bude k dispozici od 30. října 2009 třeba na www.tuneup.de ke stažení. Doporučená maloobchodní cena od 39,95 EUR, upgrade bude za 24,95 Euro. 30-denní zkušební verze bude zdarma ke stažení. Můžeme se těšit na tuning w7.
 
Buchtič
[83] 28.10.2009, 21:49:19 X
1 - Překlad očekávejte nejdříve v polovině prázdnin.
2 - cca 30%. Vydání bude trochu později. Primární záležitostí není lokalizace, to je jen jako koníček, ze které nejsou peníze a ty musím získat jinak.
3 - Aktuální stav cca 45 % . Nyní se tomu začnu věnovat více, takže koncem Září, nejpozději v průběhu Října.
Všem co dosud přispěli díky a těm co chtějí a dosud nepřišli na to jak, tak možnosti
4 - To nam Buchtic slibil: Skutek-utek!
 
tomas
[84] 30.10.2009, 00:07:32 X
[84] já myslim, že Buchtíč se prostě vyprdnul na 2009 a už dělá na 2010 a že radši nebdue nic slibovat, už nyní doopravdy a bduete rádi, když bude 2010 k Ježíšku... ono dokud byl na střední tak to taky bylo jiný, než když je na vejšce, I kdyby byla vejška jednodušší v tom, že se zaěříš jen na to, čemu rozumíš a baví tě, na ten jeden obor, tak tě to často vyflusne fyzicky i psychicky tak, že i kdybs měl hafo volnýho času tak nemáš do ničeho chuť:(
 
Bobi
[85] 30.10.2009, 13:21:21 | e-mail X
Pro Žozé, Lea, Tomáše a ostatní důvěřivce co nám nadávali, tak co, už jste to pochopili? Buchtič je slibotechna,ale těm co poslali peníze na češtinu je neposlal zpátky a raději se tady ani nezmińuje co vlastně bude s češtinou na kterou jsme tak čekali i když už dnes vlastně na starý program..
 
tu je uz
[86] 30.10.2009, 14:20:59 X
davno mrtve bez cestiny nepouzitelne ...takze se uz na to vykaslete
 
maxipes
[87] 30.10.2009, 16:33:06 X
http://www.tune-up.com...utilities/

a už můžeme stahovat 2010:)
 
Cechoslovak
[88] 30.10.2009, 20:08:54 X
 
vlada201
[89] 30.10.2009, 23:22:56 | e-mail X
vim že už to tady je asi někde napsaný, ale zeptam se. Kdy bude čeština na TuneUP 2010? díky za odpověď
 
Leo
[90] 30.10.2009, 23:58:06 | e-mail X
Buchtiči,mohl by jsi alespoň odpovědět,jestli bude čeština na TuneUp 2009,nebo na 2010?
 
tomas
[91] 31.10.2009, 02:03:05 X
já myslím, že bysme si na to měli počkat a spíš bych se ho zeptal na facebooku:-)

Každopádně 2010 nebudu stahvoat,, dokud nebudu mít v ruce překlad. Test Bety mi stačil, nová verze je horší, než ty starý, bez dovolení se to nasere do traye po spuštění a nejde to zničit ani vypnutím procesu a ani zrušením "po spuštění" kterej idiot to vymyslel?
Z toho chtěj udělat podobnej paskvil jako je dneska Nero?
 
Leo
[92] 31.10.2009, 12:09:25 | e-mail X
Nemyslíš tomas že čekáme už dost dlouho?
 
Cechoslovak
[93] 31.10.2009, 19:00:52 X
 
tomas
[94] 31.10.2009, 21:57:40 | e-mail X
[93] ne nemyslim:-)
 
gisbern
[95] 01.11.2009, 20:49:50 X
Už je to tady, TU 2010 jsou venku...a kde je překlad ?
 
numi
[96] 01.11.2009, 21:48:40 X
No vypadá to, že Ashampoo WinOptimizer 6.50 získá spoustu fanoušků, je jednoduchý, je slovensky a funguje velmi dobře. Tune Up ztratí spoustu příznivců. Zkusil jsem ho, dojebal mi comp aniž bych něco přestavoval a nemohl jsem se ho zbavit jinak než obnovou systému.
 
pes
[97] 04.11.2009, 10:20:12 X
Tak to já mám podobný, ale opačný problém. Ashampoo mi na win7 dost systém pocuchal a TuneUp to dal do pořádku. Takže co uživatel to jiný problém :)
 
Matt
[98] 04.11.2009, 11:11:00 X
Pre mňa je číslo 1 : WinTools.net Professional
 
Cechoslovak
[99] 04.11.2009, 14:34:35 X
[99] Matt - X: Dobra volba a rozumie aj CZ a SK
 
tomas
[100] 05.11.2009, 01:54:26 | e-mail X
[96] ani snad nebdue, a pokud ho chceš, tak donuť výrobce, aby ho udělal, ale asi pro něj Češi nejhsou zajímavý, naopak, aby to tu jeden nadšenec nemohl udělat ve svým volným čase,t ak naopak mu házej kalcky pod nohy a ten základní jazykovej balíček mu furt překládaj do jinejch jazyků a ještě mu ho někde v tom programu schovávaj:(

jo TuUp2006 byl super, 2009 byl taky nakynutej paskvil... 2010 je eště nakynutější, dokocne se rozleze bez tvýho vědomí po rezidentu... jak trojan:( ani přes správce úloh ho neodstřelíš...
Ashampoo nemám důvěru v nic od nich zatím:(

BTW. něco podobnýho udělali u Ad-aware - 2006 mělo češtrinu, další verze už nemohly mít:(
dále - isntalačka 2009 měla 30 mega, kolik myslíte, že má Ad-aware 2010? 75 mega?:(
 
Buchtič
[101] 06.11.2009, 16:03:51 | e-mail | www X